Because make-up is for EVERYONE! Tusz Eyes on doceniony na rodzimej scenie

Because make-up is for EVERYONE! Tusz Eyes on doceniony na rodzimej scenie
Przyznamy, że piszemy tę wiadomość z dumą na naszych twarzach. Maskara
Eyes on zdobyła nagrodę must have 2022 w plebiscycie Łódź Design Festival na najlepsze
polskie produkty.
W kampanii pod nazwą „because make-up is for EVERYONE” wystąpiły trzy znakomite osobowości Joanna Kondrat, Katarzyna Tutak, Paweł Dyczkowski. Zgodnie z filozofią marki Paese, makijaż nie posiada płci ani ograniczeń, dlatego nasze produkty dedykowane są dla wszystkich – niezależnie od wieku czy poglądów. Projekt graficzny tuszu do rzęs Eyes on powstał we współpracy z krakowskim studiem Widok.
Co wyróżnia nagrodzone produkty w plebiscycie?
must have to plebiscyt organizowany od 2011 roku przez Łódź Design Festival. Znakomite Jury
wyróżnia najlepsze polskie wdrożenia, pochodzące od polskich projektantów i producentów. To
nieodpłatnie nadawany znak jakości, którym rodzime firmy mogą posługiwać się zarówno w kraju,
jak i za granicą. Plebiscyt powstał, by upowszechnić dobry polski design i dzięki temu promować
rodzimy biznes oraz projektantów. Must have to unikalna rekomendacja konsumencka, oraz
najbardziej medialne wydarzenie w polskim designie.
Czym wyróżnia się maskara Paese Eyes on?
Eyes On to tusz do rzęs dający efekt foxy eyes - wydłużonych, zagęszczonych i uniesionych rzęs. Ergonomiczna szczoteczka w kształcie stożka umożliwia dokładne pokrycie włosków tuszem, co w efekcie zwiększa ich objętość i wydłuża. Oko staje się bardziej otwarte i podkreślone. Dodatkowo nylonowe włókna oraz formuła long lasting zapewniają długotrwały efekt bez osypywania czy grudek. Dzięki zawartości oleju ze słodkich migdałów i wosków Eyes On regeneruje, odżywia i pielęgnuje rzęsy.